Έκθεση 2020 - ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΑΚΟΛΕΒΑ |
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio
|
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΑΚΟΛΕΒΑ
Σακολέβα ονομάζεται ο ιδιότυπος τύπος πανιού και αποτυπώνεται στις επιτύμβιες στήλες από τον 1ο έως τον 3ο αι μ.Χ. στην Ιταλία, Τουρκία και Ελλάδα. Οποιοδήποτε Ελληνικό σκαρί έφερε αυτόν τον τύπο πανιού ονομαζόταν Σακολέβα. Χρησιμοποιήθηκε ευρέως στο Αιγαίο και την Θάλασσα του Μαρμαρά σαν εμπορικό. Με την προσθήκη ολίγων μικρών κανονιών μπορούσε να μετατραπεί σε πολεμικόπλοίο και έλαβε μέρος στον αγώνα της Ελληνικής Επανάστασης.
WAR SHIP SAKOLEVA
Sakoleva is called the peculiar type of sail and is imprinted on the tombstones from the 1st to the 3rd century AD. in Italy, Turkey and Greece. Any Greek ship carrying this type of sail was called Sakoleva. It was widely used in the Aegean and the Sea of Marmara as a merchant/cargo ship. With the addition of a few small cannons it could be turned into a warship and took part in the struggle of the Greek Revolution.
|
|
Απολύμανση χώρων Μουσείου ΑΛΚΩΝ PEST CONTROL |
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio
|
Το Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου σεβόμενο τις οδηγίες του COVID – 19 προχώρησε στην απολύμανση όλων των χώρων για την καλύτερη υγιεινή προστασία των επισκεπτών. Η απολύμανση έγινε με χορηγία της ΑΛΚΩΝ PEST CONTROL του κυρίου Σαμαρά Ζήση τον οποίο και ευχαριστούμε πάρα πολύ. The Maritime Museum of Litochoro, respecting the instructions for COVID - 19 proceeded to disinfect all areas for the best hygienic protection of the visitors. The disinfection was sponsored by ALKON PEST CONTROL of Mr. Samaras Zisis whom we thank very much.
|
Έκθεση 2020 - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΕΡΑ |
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio
|
ΓΑΛΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Τύπος πλοίου που κινείτο μόνο με κουπιά. Ήταν ένα μακρύ, στενό και ρηχό πλοίο. Η γαλέρα άρχισε να κατασκευάζεται , αρχές της πρώτης χιλιετίας π.Χ. από τις ναυτικές δυνάμεις της εποχής , τους Έλληνες , τους Φοίνικες και τους Ρωμαίους. Έφερε διάδρομο στο μέσο, που ένωνε την πλώρη με την πρύμνη.
GREEK GALLEON Type of ship that moved only with oars. It was a long, narrow and shallow ship. The galleon began to be built at the beginning of the first millennium BC from the naval forces of the time, the Greeks, the Phoenicians and the Romans. It had a corridor in the middle, which connected the bow with the stern. |
Έκθεση 2020 - ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΛΟΙΟ |
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio
|
ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΘΗΡΑΣ - ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΛΟΙΟ Μήκος Σκαφους:36.0 m, Μήκος ομοιώματος:0,90 m, Κλίμαξ: 1 / 40, Υλικό κατασκευής: Πεύκο Κατά την διάρκεια ανασκαφών στη Θήρα το 1974 από τον καθηγητή Σπύρο Μαρινάτο, ανακαλύφτηκε έγχρωμη τοιχογραφία σε μία οικία, που παρουσιάζει ολόκληρο στόλο πλοίων αποτελουμένου από επτά μεγάλα και τρείς λέμβους σε σχήμα ημισελήνου. Ο τοιχογραφικός θησαυρός θεωρείται κεφαλαιώδους σημασίας, όχι μόνον καλλιτεχνικής, αλλά και ιστορικής, όπως σημείωσε ο καθηγητής Σ. Μαρινάτος. Το καλύτερα διατηρημένο πλοίο που υπάρχει στη τοιχογραφία, είναι μήκους 50 εκ. και φέρει 21 κωπηλάτες από κάθε πλευρά. Υπάρχει στέγαστρο στην πρύμνη, ενδεχομένως για τον ιερέα, βασιλέα, κυβερνήτη ή κάποιο αξιωματούχο και πελώριο κοντάρι στην πλώρη, πιθανόν στυλίδα. Στο κέντρο του πλοίου υπάρχει στέγαστρο πιθανόν με τέντα και ιστός που φέρει κρίκους. Στη
|
Περισσότερα...
|
Έκθεση 2020 - ΟΛΚΑΣ ΚΥΡΗΝΕΙΑ ΙΙ |
|
|
|
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio
|
ΚΥΡΗΝΕΙΑ ΙΙ Mήκος σκάφους : 14.70 m, Μήκος ομοιώματος:0,98m, Κλιμαξ: 1/15, Υλικό κατασκευής: Πεύκο Ιστιοφορία: Ένα τετράγωνο πανί Ένα δεκαπεντάμετρο πλοίο με πλήρωμα τεσσάρων η πέντε ναυτικών, που ταξίδευε την εποχή της βασιλείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μετέφερε 400 αμφορείς και μυλόπετρες, οι οποίες βέβαια χρησιμοποιήθηκαν κα ως έρμα. Γιά άγνωστο λόγο ναυάγησε, γύρω στο 303 π.Χ., ανοιχτά της πόλεως της Κυρήνειας στο βόρειο μέρος της Κύπρου.
|
Περισσότερα...
|
|
|
|
|
Σελίδα 18 από 93 |