forex trading logo
GreekEnglish (United Kingdom)

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

weather

Νέα - Ανακοινώσεις
Έκθεση 2020 - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΕΡΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

EllhnikhGalera

ΓΑΛΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Τύπος πλοίου που κινείτο μόνο με κουπιά. Ήταν ένα μακρύ, στενό και ρηχό πλοίο. Η γαλέρα άρχισε να κατασκευάζεται , αρχές της πρώτης χιλιετίας π.Χ. από τις ναυτικές δυνάμεις της εποχής , τους Έλληνες , τους Φοίνικες και τους Ρωμαίους. Έφερε διάδρομο στο μέσο, που ένωνε την πλώρη με την πρύμνη.

GREEK GALLEON
Type of ship that moved only with oars. It was a long, narrow and shallow ship. The galleon began to be built at the beginning of the first millennium BC from the naval forces of the time, the Greeks, the Phoenicians and the Romans. It had a corridor in the middle, which connected the bow with the stern.

 
Έκθεση 2020 - ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΛΟΙΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

Minoiko1

Minoiko2

ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΘΗΡΑΣ - ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΛΟΙΟ
Μήκος Σκαφους:36.0 m, Μήκος ομοιώματος:0,90 m, Κλίμαξ: 1 / 40, Υλικό κατασκευής: Πεύκο
Κατά την διάρκεια ανασκαφών στη Θήρα το 1974 από τον καθηγητή Σπύρο Μαρινάτο, ανακαλύφτηκε έγχρωμη τοιχογραφία σε μία οικία, που παρουσιάζει ολόκληρο στόλο πλοίων αποτελουμένου από επτά μεγάλα και τρείς λέμβους σε σχήμα ημισελήνου. Ο τοιχογραφικός θησαυρός θεωρείται κεφαλαιώδους σημασίας, όχι μόνον καλλιτεχνικής, αλλά και ιστορικής, όπως σημείωσε ο καθηγητής Σ. Μαρινάτος.
Το καλύτερα διατηρημένο πλοίο που υπάρχει στη τοιχογραφία, είναι μήκους 50 εκ. και φέρει 21 κωπηλάτες από κάθε πλευρά. Υπάρχει στέγαστρο στην πρύμνη, ενδεχομένως για τον ιερέα, βασιλέα, κυβερνήτη ή κάποιο αξιωματούχο και πελώριο κοντάρι στην πλώρη, πιθανόν στυλίδα. Στο κέντρο του πλοίου υπάρχει στέγαστρο πιθανόν με τέντα και ιστός που φέρει κρίκους. Στη

Περισσότερα...
 
Έκθεση 2020 - ΟΛΚΑΣ ΚΥΡΗΝΕΙΑ ΙΙ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

OlkasKyrhneiaII

ΚΥΡΗΝΕΙΑ ΙΙ
Mήκος σκάφους : 14.70 m, Μήκος ομοιώματος:0,98m, Κλιμαξ: 1/15, Υλικό κατασκευής: Πεύκο
Ιστιοφορία: Ένα τετράγωνο πανί
Ένα δεκαπεντάμετρο πλοίο με πλήρωμα τεσσάρων η πέντε ναυτικών, που ταξίδευε την εποχή της
βασιλείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μετέφερε 400 αμφορείς και μυλόπετρες, οι οποίες βέβαια
χρησιμοποιήθηκαν κα ως έρμα. Γιά άγνωστο λόγο ναυάγησε, γύρω στο 303 π.Χ., ανοιχτά της
πόλεως της Κυρήνειας στο βόρειο μέρος της Κύπρου.

Περισσότερα...
 
Έκθεση 2020 - Πεντήρης PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

Pentiris

ΠΕΝΤΗΡΗΣ
ΜΗΚΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ : 120 εκ ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΕΥΗΣ : ΠΕΥΚΟ
Οι πολυήρεις ήταν νέοι (για τότε) τύποι κωπήλατων πολεμικών πλοίων που εμφανίστηκαν από τον 4ο αιώνα π.Χ. στη Μεσόγειο Θάλασσα, εκτοπίζοντας (σταδιακά και εν μέρει) τις τριήρεις και αλλάζοντας τη ναυτική πολεμική τέχνη. Τα πλοία έγιναν αυξανόμενα μεγαλύτερα και βαρύτερα, συμπεριλαμβάνοντας μερικά από τα μεγαλύτερα ξύλινα πλοία που έχουν ποτέ κατασκευαστεί. Δεν είναι σαφές πότε ακριβώς και πού πρωτοεμφανίστηκαν. Είναι γνωστό, ωστόσο, ότι κάποια τέτοια πολεμικά (πεντήρεις) περιέχονταν στο στόλο των Συρακουσών επί τυράννου Διονυσίου Α΄, καθώς και στον Περσικό στόλο (έως οκτήρεις) κατά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Κάποια τέτοια πολεμικά (εξήρεις και επτήρεις), από τη Σιδώνα και την Κύπρο, προστέθηκαν στο στόλο του μεγάλου στρατηλάτη κατά την πολιορκία της Τύρου. Αυτές οι ναυτικές εξελίξεις εξαπλώθηκαν (κυρίως) στην Ελληνιστική Εγγύς Ανατολή, αλλά επίσης επεκτάθηκαν και σε ένα μέρος των στόλων των ναυτικών δυνάμεων της Δυτικής Μεσογείου, ειδικότερα της Καρχηδόνας και της Ρώμης.

Περισσότερα...
 
Έκθεση 2020 - Τριήρης κατάφρακτη PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

TrihrisKatafrakti

ΤΡΙΗΡΗΣ ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΗ
ΜΗΚΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ: 37.00 m | ΜΗΚΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑΤΟΣ: 0,90 m | ΚΛΙΜΑΞ: 1/41 | ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Πεύκο
Οι πρώτες τριήρεις ναυπηγήθηκαν μεταξύ του 650-610 π.Χ., πιθανότατα στη Σάμο ή Κόρινθο από τον Κορίνθιο Αμεινοκλή. Οι τριήρεις θεωρούνται παγκοσμίως αριστουργήματα ναυπηγικής τέχνης. Η Αθηναϊκή τριήρης αποτελούσε το πανίσχυρο και εξαιρετικά γρήγορο και ευέλικτο πολεμικό πλοίο της εποχής του. Το κύριο μέσο προώσεως ήταν τα 170 κουπιά, 85 σε κάθε πλευρά, διατεταγμένα σε τρείς σειρές. Εφερε επίσης δύο τετράγωνα πανιά, ένα μεγάλο στον κύριο ιστό και ένα μικρότερο προς την πλώρη. Το μέγιστο μήκος ήταν 37μ, το μεγαλύτερο πλάτος 5,20 μ και το βύθισμα 1,5 μ. Το εκτόπισμα ήταν περίπου 70 τόνοι. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της τριήρους ήταν η ταχύτητα. Λόγω της ελαφριάς κατασκευής της είχε την δυνατότητα να φτάνει μέχρι και 12 κόμβους. Στη πλώρη έφερε φοβερό έμβολο με μεταλλική επένδυση, το οποίο εμβόλιζε τα εχθρικά πλοία με αποτέλεσμα τη βύθισή τους. Η ξυλεία που χρησιμοποιείτο ήταν το πεύκο και το κυπαρίσσι για τα κατάρτια. Η τριήρης θεωρείται το πρώτο πολεμικό "όπλο" που καθόρισε για τους επόμενους αιώνες την πολεμική ναυπηγική των σημαντικότερων ναυτικών λαών του κόσμου.

TRIREME CLOSED DECK

Περισσότερα...
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο11121314151617181920ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 18 από 93

Συνδεμένοι Χρήστες

Έχουμε 7 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αναζήτηση...

Webdesign

Σχεδίαση Ιστοσελίδας και φιλοξενία από την WEBROS