forex trading logo
GreekEnglish (United Kingdom)

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

weather

Πλοία Δημήτρη Μάρα


Πλοίο Γολετόμπρικο/Μπρικολέτα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   
Μπρικολέτα/Γολετόμπρικό
Η μπρικογολέτα ή γολετόμπρικο ήταν ένας μικτός τύπος μπρικιού και γολέτας. Πιο στενός και πιο μακρύς από το μπρίκι. Η πρύμνη του ήταν ψηλή και στρογγυλεμένη. Είχε εκτόπισμα από 65-140 τόνους. Χρησιμοποιήθηκε πολύ από τους Έλληνες και ιδιαίτερα από τους Σπετσιώτες ως πολεμικό πλοίο στον αγώνα της επανάστασης του 1821 και έφθανε τους 250 τόνους. Έφερε οπλισμό 8-12 πυροβόλα στο κατάστρωμα. Έφερε δύο κατάρτια που σήκωναν 4 ή 5 τετράγωνα πανιά το καθένα και κάτω από αυτά το πρυμνιό κατάρτι έφερε ημιόλιο. Χρησιμοποιήθηκε και ως εμπορικό και λεγόταν λευκόβρικο.
Περισσότερα...
 
Πλοίο Ολκάς PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

Πλοίο Ολκάς
Η ολκάς ήταν ένα Ελληνικό εμπορικό μεταφορικό πλοίο της αρχαιότητας , έπλεε αρκετούς αιώνες στη θάλασσα της Μεσογείου προ Χριστού. Έφερε ένα η δύο τετράγωνα πανιά, ενδεχομένως δεν έφερε κουπιά. Χαρακτηριζόταν από μεγάλο πλάτος, αλλά σχετικά μικρό εκτόπισμα, ενώ στην αρχική του μορφή ήταν κοίλο και χωρίς κατάστρωμα. Εκτός από τους Έλληνες, χρησιμοποιούσαν και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, για τον διάπλου του ποταμού Νείλου.

Περισσότερα...
 
Πλοίο Μπρατσέρα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   
Μπρατσέρα
Κείμενο:
MΠΡΑΤΣΕΡΑ

ΙΣΤΙΟΦΟΡΙΑ : ΜΠΡΑΤΣΕΡΑ
Όλοι σχεδόν οι Ελληνικοί τύποι γάστρας που έφεραν ιστιοφορία μπρατσέρας , ονομάζονταν «μπρατσέρες» και όχι το όνομα της γάστρας. Η μπρατσέρα είναι ο επικρατέστερος τύπος ανάμεσα στα εμπορικά καΐκια στις αρχές του 20ου αι .Φέρει δύο ψάθες για κύρια πανιά και ένα ή περισσότερους φλόκους.
Περισσότερα...
 
Πλοίο Πέραμα "Δημήτριος Α." PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

ΠΕΡΑΜΑ " ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α" Ν.Θ. 226 , " ΕΛΕΝΗ Π " Ν.Υ. 167
ΜΗΚΟΣ : 23.14 m , ΠΛΑΤΟΣ : 7.25 m , ΒΑΘΟΣ : 2.5m , ΜΗΚΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑΤΟΣ : 1.05 m , ΚΛΙΜΑΞ : 1/22
ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : ΠΕΥΚΟ
Πέραμα , παραδοσιακό Εληνικό σκαρί . Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του.
Κατασκευάστηκε στην Σκιάθο και ανελκύστηκε το 1951. Αρχικά ονιμάστηκε " ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α " Ν.Θ. 226, με ιδιοκτήτες τους Αδελφούς Ανδριά,από το Λιτόχωρο Πιερίας. Τελικά έλαβε το όνομα " ΕΛΕΝΗ Π " Ν.Υ. 167.

Περισσότερα...
 
Πλοίο Ρωμαϊκή Λιβυρνίς PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   
Ρωμαϊκή Λιβυρνής
Κείμενο:
ΡΩΜΑΪΚΗ ΛΙΒΥΡΝΙΣ

Ο Ρωμαίος ναύαρχος , Μάρκος Αγρύπας , καθιέρωσε και επέβαλε ένα νέο τύπο δίκροτου σκάφους που θεωρείται απόγονος της Αθηναϊκής τριήρους ,ως κύρια μονάδα του Ρωμαϊκού πολεμικού ναυτικού.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του πλοίου ήταν 30-35 μ μήκος , εκτόπισμα 70-80 τόνοι , πλάτος 4,5μ και βύθισμα 1,3-1,5 μ. Έφερε δύο ιστούς με τετράγωνα ή τραπεζοειδή ιστία και είχε πλήρωμα 120 άνδρες. Μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα 5 κόμβων.
Περισσότερα...
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο123ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 1 από 3

Συνδεμένοι Χρήστες

Έχουμε 1345 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αναζήτηση...

Webdesign

Σχεδίαση Ιστοσελίδας και φιλοξενία από την WEBROS