|
|
Written by mouseio
|
There are no translations available.
Πλοίο Ολκάς Η ολκάς ήταν ένα Ελληνικό εμπορικό μεταφορικό πλοίο της αρχαιότητας , έπλεε αρκετούς αιώνες στη θάλασσα της Μεσογείου προ Χριστού. Έφερε ένα η δύο τετράγωνα πανιά, ενδεχομένως δεν έφερε κουπιά. Χαρακτηριζόταν από μεγάλο πλάτος, αλλά σχετικά μικρό εκτόπισμα, ενώ στην αρχική του μορφή ήταν κοίλο και χωρίς κατάστρωμα. Εκτός από τους Έλληνες, χρησιμοποιούσαν και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, για τον διάπλου του ποταμού Νείλου.
|
Read more...
|
Written by mouseio
|
There are no translations available. Μπρατσέρα Κείμενο: MΠΡΑΤΣΕΡΑ ΙΣΤΙΟΦΟΡΙΑ : ΜΠΡΑΤΣΕΡΑ Όλοι σχεδόν οι Ελληνικοί τύποι γάστρας που έφεραν ιστιοφορία μπρατσέρας , ονομάζονταν «μπρατσέρες» και όχι το όνομα της γάστρας. Η μπρατσέρα είναι ο επικρατέστερος τύπος ανάμεσα στα εμπορικά καΐκια στις αρχές του 20ου αι .Φέρει δύο ψάθες για κύρια πανιά και ένα ή περισσότερους φλόκους.
|
Read more...
|
Πλοίο Πέραμα "Δημήτριος Α." |
|
|
|
Written by mouseio
|
There are no translations available.
ΠΕΡΑΜΑ " ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α" Ν.Θ. 226 , " ΕΛΕΝΗ Π " Ν.Υ. 167 ΜΗΚΟΣ : 23.14 m , ΠΛΑΤΟΣ : 7.25 m , ΒΑΘΟΣ : 2.5m , ΜΗΚΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑΤΟΣ : 1.05 m , ΚΛΙΜΑΞ : 1/22 ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : ΠΕΥΚΟ Πέραμα , παραδοσιακό Εληνικό σκαρί . Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του. Κατασκευάστηκε στην Σκιάθο και ανελκύστηκε το 1951. Αρχικά ονιμάστηκε " ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α " Ν.Θ. 226, με ιδιοκτήτες τους Αδελφούς Ανδριά,από το Λιτόχωρο Πιερίας. Τελικά έλαβε το όνομα " ΕΛΕΝΗ Π " Ν.Υ. 167.
|
Read more...
|
Written by mouseio
|
There are no translations available. Ρωμαϊκή Λιβυρνής Κείμενο: ΡΩΜΑΪΚΗ ΛΙΒΥΡΝΙΣ Ο Ρωμαίος ναύαρχος , Μάρκος Αγρύπας , καθιέρωσε και επέβαλε ένα νέο τύπο δίκροτου σκάφους που θεωρείται απόγονος της Αθηναϊκής τριήρους ,ως κύρια μονάδα του Ρωμαϊκού πολεμικού ναυτικού. Τα βασικά χαρακτηριστικά του πλοίου ήταν 30-35 μ μήκος , εκτόπισμα 70-80 τόνοι , πλάτος 4,5μ και βύθισμα 1,3-1,5 μ. Έφερε δύο ιστούς με τετράγωνα ή τραπεζοειδή ιστία και είχε πλήρωμα 120 άνδρες. Μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα 5 κόμβων.
|
Read more...
|
|
|
|
|
Page 1 of 3 |