forex trading logo
GreekEnglish (United Kingdom)

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Best viewed

Για τη σωστή προβολή του site χρησιμοποιήστε Firefox

weather

Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου
Έκθεση 2020 - ΓΑΙΤΑ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

GaitaAitolikou

ΓΑΙΤΑ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ (ΤΡΙΓΩΝΟ ΠΑΝΙ)
ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΒΑΣ: 6.8 m | ΜΗΚΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑΤΟΣ: 0,68 m | ΚΛΙΜΑΞ: 1/10 | ΙΣΤΙΟΦΟΡΙΑ: ΛΑΤΙΝΙ
Χαρακτηριστική πλάβα περιοχής Αιτωλικου – Μεσολογγίου.

GAITA AITOLIKOU (TRIANGLE CLOTH)
SHIP'S LENGTH: 6,8m REPLICA LENGTH: 0,68m CLIMAX: 1/10 SAILING: LATINI
Typical boat from the area of Aitolikou – Messolonghi.

 
Έκθεση 2020 - ΓΑΙΤΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

GaitaMesologgiou

ΓΑΪΤΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΑΝΙ)

ΜΗΚΟΣ ΠΛΑΒΑΣ: 6.80 m | ΜΗΚΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑΤΟΣ: 0,68 m | ΚΛΙΜΑΞ: 1/10 | ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Πεύκο | ΙΣΤΙΟΦΟΡΙΑ: ΣΑΚΟΛΕΒΑ

Στην περίπτωση της γαΐτας του Μεσολογγίου, έχουμε ένα σκάφος που είναι φτιαγμένο για να πλέει στις ιδιάζουσες συνθήκες που επικρατούν στη λιμνοθάλασσα με τα ρηχά νερά, που σε πολλά σημεία δεν ξεπερνούν τα 30 εκατοστά. Έτσι η μορφή του σκάφους συγκεντρώνει όλα εκείνα τα απαραίτητα χαρακτηριστικό που του επιτρέπουν να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των ψαράδων της περιοχής και ταυτόχρονα να χρησιμεύει ως μέσο μεταφοράς από τόπο σε τόπο στη λιμνοθάλασσα.

MESSOLOGGIOU GAITA (SQUARE SAIL)

SHIP'S LENGTH: 6.80 m | REPLICA LENGTH: 0.68 m SCALE: 1/10 | CONSTRUCTION MATERIAL: Pine | SAILING: SAKOLEVA

In the case of the gaita of Messolonghi, we have a boat that is made to sail at the special conditions that prevail in the lagoon with the shallow waters, which in many places do not exceed 30 cm. Thus, the shape of the boat brings together all those necessary features that allow it to be a useful tool in the hands of fishermen in the area and at the same time to serve as a means of transport from place to place in the lagoon.

 
Έκθεση 2020 - ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΙ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

Trechantiri

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΙ

Μήκος σκάφους: 11.5m, Μήκος ομοιώματος:1.15m, Κλίμακα:1/10,
ΙΣΤΙΟΦΟΡΙΑ: ΜΠΟΥΜΑ

Ο πρώτος τύπος καϊκιού που ναυπηγήθηκε από τούς 'Ελληνες, ήταν το τρεχαντήρι. Είναι μονοκάταρτο ή δικάταρτο ιστιοφόρο σκάφος και αποτελεί το κατεξοχήν Υδραίϊκο σκαρί. Λόγω της δυσκολίας της ναυπήγησής του το κατασκεύαζαν ειδικοί καραβομαραγκοί. Από τον 17ο αι. μέχρι και σήμερα, η μορφή του δεν έχει υποστεί σοβαρές μεταβολές. Με το μεγάλο πλάτος και το μήκος, το σχήμα της πλώρης και της πρύμνης του, όπως και το σχήμα της γάστρας του που διαμορφώνεται από τα στραβόξυλα, αποτελεί ένα από τα θαλασσινότερα Ελληνικά σκαριά. Η σημαντικότερη μεταβολή που εχει υποστεί το τρεχαντήρι μεταγενέστερα, σταδιακά περίπου από το 1920, είναι η κατάργηση των πανιών σαν μέσο πρόωσης και αντικατάτασή τους με εσωλέμβριες πετρελαιομηχανές. Το 1821 τα τρεχαντήρια χρησιμοποιήθηκαν σαν ταχυδρομεία στον πολεμικό στόλο των Υδραίων. Μετά το 1900 χρησιμοποιήθηκαν σαν σπογγαλιευτικά. Ταξίδευαν στη Μεσόγειο και το Αιγαίο, προάγοντας σημαντικά το εμπόριο και τη σπογγαλιεία. Τα μεταπολεμικά χρόνια χρησιμοποιήθηκαν γιά μεταφορά επιβατών. Σήμερα είναι κυρίως αλιευτικά σκάφη. Το συγκεκριμένο διαθέτει ιστιοφορία μπούμας και είναι κατασκευασμένο στη Σκιάθο, αρχές του 20ου αιώνα.

TREHANTIRI

Vessel's length: 11.5 m Dummy's length:1.15 m Scale:1/10
Sails: Booma

The first type of boat that was built by the Greeks, was the trechantiri. It has one mast or two-mast sailing vessel and is the par excellence of Hydra's ship. Due to the difficulty of its shipbuilding specifically made from shipbuilding makers. From the 17th century until today the form has not been seriously changed a lot. With the large width and length, the shape of the bow and stern, as the shape of the hull of which is formed by curmudgeon, is one of the Greek sailing construction.
The most important change has been the chase/trehantiri subsequently gradually since 1920, is the abolition of sails as propulsion means replaced with inside of diesel-type machines. In 1821 trehantiria were used as the post office in the war fleet of Hydra. After 1900 they were used as sponge diving ships. They traveled in the Mediterranean and the Aegean, and promoting significant the commercial trade and sponge diving. The postwar years were used to transfer passengers. Today they are mainly used as fishing boats. This has sail boumas, it is made in Skiathos, early 20th century.

 
Έκθεση 2020 - ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΙΑΜΠΕΚΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΙΑΜΠΕΚΟ
Το πολεμικό σιαμπέκο ήταν ένα εμπορικό πλοίο
με την προσθήκη μερικών κανονιών γινόταν
πολεμικό , όπως πολλά πλοία κατά την διάρκεια
της Ελληνικής επανάστασης
WAR SHIP SIAMPEKO
The warship Siampeko was a merchant ship which
with the addition of a few cannons it was made into
warship, like many ships during the Greek revolution.

PolemikoSiampeko

 
Έκθεση 2020 - Σερτσέ Λιμάνι PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την mouseio   

ΣΕΡΤΣΕ ΛΙΜΑΝΙ

Το πρώτο Βυζαντινό ναυάγιο εντοπίστηκε το 1973 στο Σερτσέ Λιμάνι απέναντι από την Ρόδο. Αποσυναρμολογήθηκε και ανελκύστηκε συστηματικά. Το ναυάγιο ήταν ένα εμπορικό πλοίο , χρονολογημένο στο τέλος της δεκαετίας 1020 , που έπλεε δυτικά με φορτίο από την Συρία των Φατιμιδών. Ονομάστηκε ναυάγιο του Σερτσέ Λιμάνι , λόγω της τοποθεσίας της ευρέσεώς του.

SERCHE Limani
The first Byzantine shipwreck was located in 1973 in Serche Port opposite Rhodes. It was dismantled and systematically lifted. The wreck was a merchant ship, dating to the late 1020s, sailing west with cargo from Fatimid Syria. It was named the wreck of Serche Limani, due to the location of its discovery

SertseLimani

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 4 από 10

Συνδεμένοι Χρήστες

Έχουμε 14 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αναζήτηση...

Webdesign

Σχεδίαση Ιστοσελίδας και φιλοξενία από την WEBROS